Politica de retur

Conform legislatiei in vigoare in Romania, clientul poate renunta la produsele cumparate, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile din momentul primirii produsului; legislatia se aplica doar in cazul persoanelor fizice (OUG 34/2014). 

Renuntarea la produsele cumparate se face doar in urma unei instintari prin e-mail sau telefonic.


Cheltuielile de returnare a produselor cumparate din magazinul nostru vor fi suportate in totalitate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 14 de zile de la data denuntarii produsului de catre client.

Nu se accepta retururi prin Posta Romana.

Ce trebuie sa stiti:

Produsul trebuie returnat in ambalajul original, cu toate etichetele, accesoriile si documentele de care dispune si cu care a fost expediat de magazinul nostru.

Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. De asemenea, daca produsele prezinta semne de uzura, se va refuza returul. Costul de transport pentru returnarea produsului este suportat de catre cumparator.

In cazul in care returnarea se face din cauza unor defecte de fabricatie sau deteriorari majore din timpul transportului, va rugam sa ne contactati in maxim 24 de ore de la primirea coletului.

NU ACCEPTAM PENTRU RETUR DACA:

– Produsele deteriorate: produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile si documentele care le-au insotit).

– Produsele care prezinta urme de utilizare: produsele care prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, uzura, etc.

– Produsele care nu au toate documentele insotitoare cu care au fost expediate (factura, garantie, manual instructiuni, etc).

– Daca produsele pe care le-ati cumparat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnati produsele trebuie sa returnati si cadourile.

– De asemenea, nu acceptam la retur produsele din categoria consumabilelor, care sunt desigilate.

In cazul produselor care au fost returnate si prezinta urme de uzura, deteriorate, ne rezervam dreptul de a refuza primirea produsului sau de a percepe taxe suplimentare pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

In cazul in care produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de dvs. (cod, culoare, etc.), produsul prezinta defecte de fabricatie sau componente lipsa din colet, costul de transport (sau schimbare) al produsului este suportat in intregime de noi.

In cazul in care produsul prezinta defecte de fabricatie sau componente lipsa in colet, va rugam sa va adresati echipei noastre. Pentru orice detalii sau neclaritativa rugam sa ne contactati prin e-mail pe adresa [email protected] sau telefonic la numarul 0770534200

X